Humör !!!

Alltså ... Hade vi fått Linnea före Anton så hade det antagligen bara blivit ett barn! Nä skämt å sido men den här tjejen har verkligen HUMÖR! Efter mig påstår Esa, och det kan väl stämma (sådan mor sådan dotter?) men sådär skriker jag i alla fall inte som fröken när hon är på ... mindre bra humör.

Jaja. Ikväll så har jag Esa och Anton bastat. Hur skönt som helst!! Vi fyllde Antons badbalja med svalt vatten och satte den på nedersta raden i bastun. Han gillade det.
Jag ska köpa en bra hårinpackning och sen blir det måånga inpackningar i bastun framöver. Allra helst iskalla vinterdagar.

Igår åt vi en kanongod middags bestående av klyftpotatis, entrecote, en supergod sallad, bea sås och dricka. Mums, riktigt gott! Det är inte för inte jag brukar säga att Esa är kock ;-) Mamma frågade tillomed en gång om han var utbildad kock eftersom han lagar så god mat.


Jimi Hendrix style ...


... bokstavligen ;-)


Och mammas gofis när han inte är upptagen med att trixa och spela på sin gitarr!


Min lilla krumelur ♥ Älskar dig sååå mycket mest, puss!


Pappi och lilla Nea! (innan det dåliga humöret tog henne)


Mina älsklingar! ♥


Min favorit ljusstake (köpte den i år)



Kommentarer
Postat av: yasmine

åh, härligt med bastu! och perfekt att göra hårinpackningar där!! fina bilder på anton <3<3 saknar er

2011-01-05 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0