Vill ha fredag ... (Och Esa är det Bästa som hänt mig ...)

Den här veckan har jag inte sett fram emot ...
Esa ska vara borta från idag tills på fredag pga att han sa jobba igen ett pass + ordinariepass ...
Jag kommer att vara största delen själv med skruttisarna ... Men det är ju bara fyra dagar (vilket känns som en evighet då båda två vill ha uppmärksamhet samtidigt!)
Och kan alla andra så kan väl jag? Såklart! Men klart det är lite tuffare med två blöjbarn istället för bara ett ...
Jaja, med en stoor nypa Tålamod Lugn Kärlek och Tillit så kommer det att gå som på räls ...


Gråååt, nu vill inte jag vara med på kort mer mamma!

Längtar redan efter min älskling!
Så mycket kärlek, tålamod och värme jag har fått från den mannen är det nog få förunnat att få. Esa tillhör lätt en av världens mest underbara killar ... Så snäll, ödmjuk, hjälpsam och alldeles alldeles underbar som han är så ...
(Som tillomed kunde smälta en isdrottning som mig ;-)

Och jag kunde inte ha hittat en bättre pappa åt mina barn, vilket jag alltid kommer att var tacksam för.
(För fyfaan att skaffa barn med en idiot, kan inte vara lätt eller roligt nånstans! Har lust att lägga mig i och säga vad jag tycker åt vissa fast jag inte har med det att göra ...)

Nu börjar nedräkningen till fredag ...
Får se om jag hinner blogga nåt tills dess, men det tror jag om lusten finns ...


Kommentarer
Postat av: Sofie

du får ringa om du behöver ventilera.. jag har ju oxå haft två små blöjbarn.. jag tycker att du är grymm som har en så possitiv inställning hela tiden och att du orkar!! jag har sett så många mammor som har två blöjbarn och bara gapar och skriker fula saker till den som är äldre fast även den är liten... kraaaaaaaaam!!!!!

2010-09-21 @ 21:37:30
Postat av: Sabina

Gud vad du är snäll, jag har faktiskt tänkt på det att höra av mig om det blir jobbigt eftersom du varit i exakt samma sits! Tack snälla för att du skrev det ändå! Ska bli jättekul att träffas och att få träffa dina små troll med =) Kraaaamar!!!

2010-09-21 @ 21:48:53
Postat av: Sofie

ja det ska bli så sjukt kul att träffas!!! ser fram mot det!! tveka inte att ringa!! kraaam!!!!

2010-09-22 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0