Några rader ...

Oj oj folk läser dagligen fast jag inte uppdaterar lika ofta =)
Bäst att skriva några rader då ...

En bra dag. Jag, Esa och Linnea var in till Kramfors en sväng för den här bvc kontrollen (Anton var med mormor)
Lillan hade gått upp från 2724 till 3080g, och från 48 cm lång till 51 ... Mmm tror jag det som gumman äter =)

Ser inte fram emot nästa vecka då Esa jobbar igen ett pass vilket gör att han jobbar flera dagar i sträck, eftersom han har nattpass också. Ingen mening med att åka hit om han bara har några timmar mellan nåt pass ...
Men så är det.
Flyttar ju snart och då behöver han inte åka till jobbet förrän 10 minuter innan han börjar =)

Oki dok, det var allt ... Nu ska jag sssooovvvaaa ... ZZzzZZzzZzz ...


Gumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0