Efterlängtade Kväll ...

Min mest hektiska dag hittills ...

Mina småttingar har gråtit ikapp, vakna ungefär samtidigt och bajsat ... samtidigt. Ungefär.
Men bara första delen av dagen, andra delen sussade lillan sött och jag for omkring efter en över busig liten Anton som verkligen var överallt.

Jaja, i morgon är mamma ledig och dessutom kommer hjärtat hem (han har varit borta sen i söndags, jobb och golf) Jag skulle verkligen inte fixa det här utan honom, men tanken med barn är väl just det att man är två om det (?)

I morgon ska vi på bvc för rutinkontrollen av Lillan som dom egentligen kommer hem och gör, men vi åker dit eftersom vi bor här just nu ...


Prins Solstråle ...


... med sina gudomliga ögon ...


ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIG !!!

Jag har suttit och kollat runt på kläder en stund på nätet ... Tjejkläder. Åhhhh vad mycket fint det finns att köpa till små tjejer !!!
Hittade ett jättefint Puma set, byxor och tröja till Linnea bland annat. Måste ju bryta av Hello Kitty lite sen va ...
Och nej - jag beställde det INTE. Inte idag i alla fall =)

Hittade en hel del till lilleman också, men faktum kvarstår att det finns större utbud av tjejkläder. Och så undrar vi varför tjejer i överlag är mer intresserade av kläder än killar ;-)


Min Älskade lilla Prinsessa ...


ÄLSKAR DIG MIN LILLA SKÖNHET !!!

Kan inte smälta det riktigt än, vissa kvällar ligger jag och tänker att tänk att hon redan är här, lilla Linnea. Var ju som inställd på att hon skulle komma runt den 17:e ...
Och så ler jag för mig själv, eftersom förlossningen är avklarad och gick bra. För att lillan är så fin, frisk och perfekt.
För att jag tillhör dom Lyckligaste mammorna i hela världen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0