Söndag ...


Idag har jag - Dammsugat både nedervåningen och övervåningen. Tvättat. Kutat i trappan runt 15 gånger än så länge ...
Ja vad gör man inte för att bränna kalorier ??? Haha ...

Andra gången jag är själv med små trollen idag - och jag får mer gjort nu än då jag bara hade Anton tror jag! Antagligen eftersom jag utnyttjar varje sekund till att "passa på att göra ..." när dom sekunderna ges eftersom det är fullt upp annars.
Kan tillägga att jag hann ligga i soffan några minuter också medan båe son och dotter sov =) Otroligt kooorta minuter, men ändå.

Och nu har jag pumpat ur och ska sprätta en iskall ... (Energidryck naturligtvis, vad trodde ni ?!)


Min Snygging ... Djupt koncentrerad, helt inne i teven ... (Ärvt efter sin pappa ?!?)


Och ikväll ska jag bänka mig framför Ensam mama söker.
Löjligt när jag precis fått barn själv, men vaddå ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0