Linnea

Lite bilder från BB ...

Tänk hon är inte ens ett dygn gammal än ...
I natt var hon vaken till och från fram tills klockan halv fyra ungefär. Men det gjorde inget för jag låg ju vaken, ganska pigg, och gick igenom allt för mig själv - och längtade tills det skulle bli morgon någon gång!
Men sen sov både hon och jag fram tills klockan var strax innan åtta, jag vaknade före henne och låg och väntade på att Esa skulle vakna så att jag skulle få chippa iväg på toaletten och fixa ordning mig. (Hon låg i min famn hela natten)

Idag har hon mest bara sovit.
Anton har petat och tittat lite på henne, men hon är inte speciellt intressant för honom =)


Fröken Pytteliten ...


Stolt mamma för andra gången!! =D


Stolt pappa med lilla lillan ...


Tycker att hon är jättelik Anton förutom att hon har ganska mörkt och mycket hår (syns inte för mössan)


Elin Linnea Seittu ♥






Kommentarer
Postat av: moster

åh vilka fina bilder. längtar så tills jag får träffa prinsessan <3 äntligen en liten tjej att köpa alla fina tjejkläder åt!!

2010-09-02 @ 21:34:45
Postat av: Cecilia

GRATTIS Sabina! En sån otrolig kvinna du är :) hon är jätte söt och vacker! Grattis än en gång till hela familjen!



2010-09-03 @ 11:12:28
URL: http://www.kiwillas.se
Postat av: johanna

jag och anton är stolta syskon!;)

2010-09-03 @ 15:05:53
URL: http://jojjaahs.devote.se
Postat av: johanna

TA MER KORT :]

jag vill se MINA pluttisAR,

anton och lillasyster linnea!<3

2010-09-03 @ 20:05:28
URL: http://jojjaahs.devote.se
Postat av: maggan

GRATTIS!!Oj vad roligt att det blev en liten tjej.Nu har du allt du kan önska dej kära Sabina.Vad jättefin hon är eran Linnea.

2010-09-03 @ 22:18:42
Postat av: Sabina

TACK SNÄLLA CECILIA <3

2010-09-04 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0