Kort från Lillasyster (min)



Det här fina kortet fick Linnea från moster Yasmine ♥

Plus en jättesöt Hello Kitty klänning. En grå kofta. En tröja. Leggings. Jeans. Hello Kitty tofflor.
Moster vet vilka kläder mamma gillar ;-) ♥

Lillan har även hunnit få kläder från mormor och morfar, Eva och Rolf, Morgan och Carina. Och sina föräldrar förstås!
Nyköpta kläder, för hon har som sagt var fått en hel massa begagnat också.

Jag blir galen - vad mycket fina tjej kläder det finns !!! Kan inte sägas nog många gånger ...
Hmm, hoppas att hon inte blir klädtokig haha ...

Nej nu ska ska jag ha en superduper helg med min underbara syster, och hoppas att alla andra också får en superduper helg !!!


Kommentarer
Postat av: Jea

Har inte Yasmine någon blogg?

2010-09-17 @ 16:04:43
Postat av: Sabina

nej

2010-09-17 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0