Kläder Kläder Kläder ...





Dom här klädernade hämtade jag ut igår. Men beställde bara storlek 62 och 68, så det dröjer ju ett tag innan lillan kan ha dom - men guuud vad SÖT hon kommer att bli !!!

Jag måste nog lägga ut bilder på allt jag köper åt Linnea, så att inte moster Yasmine köper likadant!
Kläderna nedanför fick hon från moster ...


+ klänning, brallor, tofflor och en tröja ...


Fan också att man inte hade Victoria Beckhams bankkort. Eller nåt.

Och nej - jag har absolut Inte glömt bort min älskade Solstråle Anton, han har naturligtvis också fått nya kläder!
Men nu kan småttingarna inte få så mycket mer förrän nästa barnbidrag ...
Vilket känns som en evighet. Vill handla nu nu nu ...
Gud ge mig sinnesro att ...  ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0