Finns på Facebook ...


Duschat, sovit och vaknade med den här frillan =)


Lilla Linnea, groggy efter maten ...


Haft en Bra Solig Hektisk dag med mina små troll.
Efter maten tjuvade mormor med sig Linnea till sängen så då var jag och lilleman ute en stund på gården för andra gången idag ...
Tagit många fina kort, men orkar inte lägga ut dom här just nu ...
(Men dom finns på facebook i Loggfoton. Vänners vänner kan se dom ...) Och Maggan: skaffa facebook!

Just i detta NU är jag varken mamma eller flickvän - bara Sabina som sitter i Nalle Puh pyjamas brallorna och bloggar ... SKÖNT!

Ikväll ska jag se på det Okända, får se m jag orkar kolla på nåt mer eller om John Blund tar mig innan dess haha ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0