En superduper bra helg (synd att den tog slut så fort bara ... )

Mycket skit har jag gjort i livet ... Men jag ska i alla fall kunna säga att jag inte svikit mina barn och alltid funnits där för dom Jämt. Och det finns inget jag hellre vill än att försöka vara världens bästa mamma för Anton och Linnea, i vått och torrt!

Lite slarvig är jag - men jag tar i alla fall hand om mina ögonstenar som jag satt till världen och prioriterar dom först =) Dom är ju trots allt mitt ALLT.

Har lite sorg i hjärtat nu när världens bästa lilla systeryster har åkt hem - men tur att det finns mobil och att hon ska försöka komma igen innan jul !!! Anton var helt tokig i moster, men det är klart - vem är inte det efter att ha träffat henne ^^
Igår snodde hon ihop en riktigt god morotskaka, tacogratäng, tog hand om Anton och diskade/torkade bort på köksbänken varteftersom det samlades disk ... Hmm, vet vem jag kan se upp till i alla fall!
(Men hon har alltid varit 100 % mer ordningsam än mig ;-)
PUSS PÅ DIG YASMINE, LOOOVE YOOOU ...

Anton och Linneas farmor hade skickat lite kläder till Linnea och ett kort. En mössa, en klänning, ett par byxor och en kofta - urgulligt alltihop. Tack för det! ♥

Nu är det inte många dagar innan vi får flytta in i huset ... LÄNGTAR ...



Lagt in en liten klädbeställning till barnen, och var tvungen att lägga till den här ... Startkit ...
Esa hatar redan den där katten ;-)

Annars då? Jag är kär i livet ♥

Kommentarer
Postat av: jojjsi

GILLAS!

JAG KAN OCKSÅ KÖPA LITE HELLO KITTYY:]

och snobben eller ngt till anton:)!

2010-09-20 @ 10:56:34
URL: http://jojjaahs.devote.se
Postat av: Sabina

Gulligt =)

2010-09-20 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0