Anton & Linnea ...


ANTON


LINNEA

Två kort där dom små syskonen var väldigt lika varandra i ansiktet!
Däremot så har Anton fått pappas hår och Linnea har fått mammas hår (som är mycket mer =)


Linnea 4 dagar ♥

Linnea är ju så liten så att 50 inte ens passar ... Men det gjorde inte 50 kläder på Anton heller när han var nyfödd fast han var 51cm lång.
Igår sprang jag i alla fall in oc köpte en mössa och ett par småsockor åt henne, och var tvungen att köpa en jättefin Bamse tröja till Anton med (han måste ju också få förstås!)

Sina första kläder fick hon från mormor och morfar, och sen så kom Curts syster hit igår och dom hade också köpt kläder ♥
Alltså - vi fick ju en hel kasse full med tjej kläder från ett par som fick en son, och ska få en till från syrrans kompis vars dotter nu är 7 månader, men det är ju alltid roligast att köpa eller få Nytt. Även om det inte är det mest ekonomiska.

Och en del som får flickor säger att det inte ska vara en massa rosa bara för att det är en tjej - jag ÄLSKAR rosa och vill att det ska vara riktigt "flickigt" och gör ingen hemlighet av det haha ...
Hello Kitty och Rosa - me love.


Kommentarer
Postat av: yasmine

åh vad söt hon är <3

nu har jag köpt jätte söta kläder till Linnea, och jag blev helt galen när jag gick runt bland alla tjej kläder. finns ju så mycket fint och är faktiskt lite skojigare att köpa tjejkläder, kanske för att man själv är det :)

2010-09-05 @ 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0