Vill Ha ...

När jag "vill ha" något så betyder det egentligen "SKA ha" ... Och vill jag ha nåt, då köper jag det förr eller senare ;-)

Zooma

Till vardagsrummet



I något fönster


VÄNNA Spegel röd Bredd: 40 cm Höjd: 120 cm

Spegel (speglar vill jag väl ha överallt haha)

VÄNNA Spegel svart Diameter: 80 cm

Lite läcker spegel


HEMNES Vägg-/ ramphylla svartbrun Bredd: 149 cm Djup: 37 cm Höjd: 34 cm Max. belastning: 45 kg
Snygg vägghylla och passar perfekt i tex vardagsrummet vars lister också är svartbruna!


RAMVIK Soffbord svartbrun Längd: 120 cm Bredd: 58 cm Höjd: 40 cm
Snyggt soffbord, matchar också listerna men inte soffan ...



KAN TILLÄGGAS ATT JAG BRUKAR KÖPA DET JAG VILL HA, MEN MED TANKE PÅ MIN EKONOMI SÅ LÄR DET DRÖJA ETT TAG INNAN JAG KÖPER DET SOM KOSTAR MEST ;-)

(Hmm, hoppas vi inte pratar ÅR nu ...)


Kommentarer
Postat av: maggan

Du har bra smak Sabina!

2010-10-06 @ 13:41:33
Postat av: Sabina

Tack vännen! Fast Esa tycker att min smak är så "ungdomlig" och jag tycker att hans är så "gammeldags" ;-) Men - smaken är som baken, olika! Haha .. Kram

2010-10-06 @ 18:10:19
Postat av: Marie Löfgren

vardagsrumsbordet är hur bra som helst =) (vi har ett sånt), får plats hur mkt saker som helst i lådorna på kortsidorna =)

2010-10-09 @ 13:23:39
Postat av: Sabina

Okej, jo bordet är ju jätte läckert =) Enda nackdelen är väl att det är en glaskiva på - inte det mest praktiska när man har småbarn MEN dom är ju inte små jämt och jag tyckte verkligen om det! Bara Esa går med på att köpa ett också så blir det nog ett sånt =)

2010-10-09 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0