Vårt hem (Ute)

Har äntligen lite tillgång till internet (dom hade missat att skicka modemet så antagligen kommer det till veckan :P)

Så jag passar på att lägga ut lite kort som jag tog häromdagen utomhus ...




Huset ...


Ingången och så ser ni ju skogstomten som jag nämnt =)


Finns lite trädgård också ...


Garaget (och det tillhör bara Esa, enligt honom själv då ;-)


Hebren. Blir barnens lekstuga när dom blir större!


Huset sett en bit från skogsstigen ...




Älven och Esas jobb på andra sidan (man ser det röda taket på berget)


En bit upp på skogsstigen ... Längst upp finns det en toppstuga och man kan tydligen se ända till Väja ...
Har inte varit ända längst upp än ...


Titta där titta =) Anton ramlade i mossan och bara flinade med hela ansiktet när jag vände på honom!


Älven från verandan ... Ska fråga om han som äger träden nedanför kan röja lite så får vi bättre utsikt ...



Kommentarer
Postat av: Kristina Nygård

Vilka underbara barn du (ni) har! Fantastiskt. Det är nästan så att det börjar rycka i modersgenerna. Och så fint ni bor, så nära vattnet!



Ha det supert!

Kram, kicki

2010-10-17 @ 17:50:30
URL: http://attsnarjaenjavul.blogg.se/
Postat av: Sabina

MEN TACK SNÄLLA KICKI! Kram kram =)

2010-10-17 @ 19:22:57
Postat av: Marika

Åå va mysigt! MÅSTE komma o hälsa på SNART! Saknar ju er Kramar till er alla <3<3<3

2010-10-21 @ 13:18:39
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0