Nelly skor

Jag hade premiär för mina snygga skor idag från Nelly.
Ett av dom snyggaste skoparen jag äger - och ett av dom absolut obekvämaste skorna jag någonsin gått i!! Synd för dom är ju såå snygga ...
Det kanske är en vanesak men ... Och jag som har oanvända skor på 17 cm, behöver väl inte gå ut i dom ens för att veta vad jag tycker om dom eftersom jag tyckte att dom här var obekväma tsss.
MEN ÄLSKAR ALLA MINA HIGH HEELS, och att skor är obekväma har aldrig hindrat mig förut från att skutta runt i klackar så det fortsätter jag med!
Tyvärr blev korten antingen mörka eller suddiga ...

Kommentarer
Postat av: Sofie

skit snygga skor!!! och det syns ju inte att du fött två barn!! jäklar så snygg du är! tänk om man själv kunde se ut så där! kram

2010-10-30 @ 17:18:19
Postat av: Sabina

TACK Sofie! Vad gullig du är! Jag har 8 kilo kvar till min normala vikt och dom första 12 kilona rasade av på 6 veckor men nu står det still ... Och jag försöker banta men igår tex kom jag på att jag bantar precis när jag satt och vräkte i mig chips - så seriös är jag med det haha ;-) Kraam

2010-10-30 @ 19:59:36
Postat av: Sofie

haha ja men det va ju bra att du kom på det iaf.. jag tycker bara du ser sund ut och jag tycker inte du behöver tappa mer.. helt normal ser du ut.. kram

2010-10-31 @ 01:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0