Jag är KÄR !!!

Jag är sååå kär i vårt hus så ni fattar inte =)

Vi har inte fått internet än, men våran super snälla granne kom över ikväll och lånade ut sitt trådlösa. Taaack!!

Både igår och idag så var Bea barnvakt åt Anton ett par timmar så att vi skulle få packa upp i lugn och ro. Tänk vilken lyx att ha en kompis som jag litar till 101 % på, som Anton tycker jättemycket om och som tackar för att hon får "låna" honom och vill göra det när hon kan!
Ja, jag har många fina och hjälpsamma människor i mitt liv idag, Bea och Sara är två av dom. Ovärdeligt!

Vi har fått upp mitt älskade köksbord, sängen och lite köksporslin ... Vi tar det viktigaste först, och när man är en trött småbarns förälder som har en nyfiken 1½ åring som springer omkring så kan man inte förvänta sig att få ordning på en gång.
Accepterar man det faktumet + det att våran lilla dotter gör sin söta stämma hörd emellanåt, så tar vi det med ro ändå.
En önskan är ju att hinna klart tills Esa börjar jobba igen om en vecka.

Finns en hel del saker som vi vill ha nytt, soffbord och ny kökslampa tex, men en del i det mysiga med hus är ju att få "bygga upp" sitt drömboende under flera års tid, och skapa det perfekta hemmet för oss.
En sak i taget när plånboken tillåter ...
För det skulle inte vara roligt att få allt man ville på en gång - vad skulle man då sträva efter? (Fast lite fetare plånböcker skulle vi ju knappast tacka nej till)

Jaja, Puss och Kram från en trött lycklig hes Klockestrand bo =D


Mitt (vårat) fina köksbord som jag alltid har velat ha ...
I köket. Men ska ta bättre bilder sen så att jag får med hela köket med sina stora härliga fönster. Älskar ljusa hem med många fönster!


Och ett härligt kort på Älsklings pojken =) ♥



Kommentarer
Postat av: yasmine

åh vad fint det blir <3

2010-10-03 @ 22:48:17
Postat av: maggan

GRATTIS till ert fina egna hus!Jag är såå glad för eran skull!

2010-10-04 @ 09:55:51
Postat av: SABINA

TACK SÖTA NI <3

2010-10-04 @ 12:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0