Hem Ljuva Hem ...

Lite kort från vårt hem som just nu befinner sig i en inflyttnings process, dvs. allt står inte där det ska, det är flyttkartonger och sånt lite överallt, en hel del fattas eller behöver köpas nytt ...
Men ändock - DET ÄR VÅRAT HEM ♥


Köket. Hallen i bakgrunden där spegeln hänger ...


Matplatsen


Vardagsrummet. Vårt sovrum skymtar man bakom den öppna dörren.
Teven ska upp på väggen och så småningom bytas ut mot en större ...
Datorn och slutstegen ska inte stå på skänken ...


Soffan.
Vardagsrums bordet ska bytas ut så fort pengar finns (och vet redan vilket jag vill köpa då)

Fler bilder kommer när vi fixat i ordning lite. Men känner redan nu att jag verkligen ÄLSKAR det här stället, och det här var verkligen menat för oss.
Skrev ju det förut i ett tidigare inlägg - att vårt drömhus finns någonstans därute och väntar på oss. Och här var det!







Kommentarer
Postat av: maggan

Underbart!Där skulle jag också trivas men jag är glad över att det är ERT hus.

2010-10-05 @ 22:18:01
Postat av: SABINA

Ja men ni måste ju komma och hälsa på om somrarna!!! Kram

2010-10-05 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0