Hektiskt Dag ... Och nu är jag SLUT, men bara för idag =)

... SNÄLLA LÅT LINNEA SOVA HELA NATTEN, eller i alla fall ett par timmar ...
Linnea har varit grinig hela dagen till och från, jag har försökt hålla god min och pysslat med henne varvat med att mata/byta på/leka och busa med Anton.
Vi har varit ute en sväng också, alla tre ...

Har insett att ett barn var en sak, men två barn - det var måånga barn!
Fattar INTE varför jag klagade när jag "bara" hade Anton.
(Och han som var världens lättsammaste dessutom. Fy mig! Och rätt åt mig också kanske, nu fick jag så att jag teg ...)

GÄSP JAG ÄR K O K T. Men jag kommer orka, jag är ju mamma och det sitter i generna ;-)
Jag kommer att orka - men inte mer ikväll. Så nu väntar soffan och Toy Story 3 + massor av fika!

Och nedräkningen tills Esa kommer hem börjar nu också ;-)
Såna här dagar längtar jag ärligt talat mer efter hans hjälp än honom som person ... Tills han kommer hem - då är det HAN som gäller och inte hans hjälp ...


Världens SNYGGASTE lillkille =)


Ja det är jag det!!


Anton har ett hundben ...


Och nu gäller det bara att hitta en hund att ge det till ...


Vi prövar med Onny ... Nähä hon ville inte ha det ...


Okej då prövar jag att ge min lilla hund det ... Nä den ville inte heller ha det ...


Vilka tråkmånsar! Då äter jag väl upp det själv då!






Kommentarer
Postat av: Gunilla Olsson

Oj såååå gulligt!!!! :-)

2010-10-16 @ 23:08:48
Postat av: Sabina

Eller hur !!! =)

2010-10-17 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0