Halloween

Igår eftermiddag lämnade vi av lillman hos mormor och morfar - och kan ju bara säga att jag förstår innebörden av att sakna på riktigt när Anton är hos mormor (enda stället han får sova över på ;-)
Jag brukar sakna Esa när han är på jobbet - men det är ju en nål i en höstack om man jämför. Sorry Esa, Anton brädar dig med mil ...
Jag är gärna barnledig men helst så ska barnen fortfarande vara under samma tak bara det att någon annan passar dom ...

Igår morse (eller klockan hann bli närmare halv elva) så for jag, Esa och lillan till Härnösand för storhandling av mat.
Förutom mat så fick barnen en varsin Nike mössa, dom kostade en tjuga var på Intersport. Ett måste med tanke på priset!
Vi köpte årets första julklapp (till Anton - vem annars?) Och så fixade vi äntligen gardiner till både köket och vardagsrummet från Jysk.
Och så hittade jag en jättefin ängel i typ sten, plus en lykta, som vi satte på lilla Minas grav ...

Åkte till mamma och åt köttfärspaj med västerbottenost efteråt, och så åkte vi hem hela familjen.



Efter att jag tagit kortet på mig ovanför så trampade jag på en död mus som Kompis lagt utanför ytterdörren ... Så vidrigt! Att trampa på den alltså ...

Moses har haft mysstunder med mig flera gånger sen i förrgår. Ena kvällen sov han i min famn, igår trängde han ihop sig i mitt knä samtidigt som jag matade lillan.
Igår mose satt han även och spann i mitt knä när jag sminkade mig - och strök sig med ansiktet mot mascara borsten så att jag fick hela borsten i ögat!
Han är jättegosig OCH busig.






Gullplutten ♥

Han gillar att titta på tv och så brukar han sitta framför skärmen och kolla på när musen rör sig om vi håller på med datorn!

Missade förresten helt att det var Halloween igår. Inte för att det är nåt särskilt med det ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0