En Bra Lördag ...

EN JÄTTE BRA LÖRDAG.

Haft ett jätte trevlig par och deras lilla son på middag. Vi bjöd på fläskfile a la Esa (som jag döpt om den till ;-) Specialaren ...
Ekströms försvinnande goda kladdkaka med grädde, kaffe/cappuccino i efterrätt. Tryckte i mig en halv igår själv !!! Men jag har ändå gått ner ett kilo, så det var välförtjänt hehe ...

Linnea har sovit största delen av dagen, tänkte duscha av lill fian nu ikväll om hon vaknar ...

Lilleman har varit med Wille som kom idag tillsammans med min vovvsing.
Saknat gumman som f*n och extra mycket eftersom vi hade besök av en annan vovve ett dygn (som fick sova i sängen tillsammans med mig och Linnea när Esa jobade natt. Myyys. Onny har ju aldrig fått sova i vaken säng eller soffa. Dels pga av "rangen" och dels pga av sin storlek. Okej nu har vi ju en dubbelsäng, men när jag var ensam så hade jag ju bara en 90 säng - och att dela den med en schäfer hade blivit ganska trångt ...)




Anton och Ozzy som vi hade på besök ...

Jag tonade håret igår. Är Jättenöjd! Ville få bort dom röda tonerna som sammets brun och likande färger ofta ger, och köpte bara "Brun" av Loreal. Hår toningen utan ammoniak som doftar såå gott.
Synd att dom inte finns som permanent färg, men eftersom min naturliga hårfärg är mörk så syns det inte markant att färgen försvunnit efter sina ca 6 veckor ... Stort +.

Vi har förresten fått vårt trådlösa internet nu !!! ÄNTLIGEN.

Ikväll blir det chips cheeseballs gotta dricka och någon bra film ...
Vi har ju alla kanaler på Viasat i tre månader nu, och ska välja ett av paketen sen. Och inte för att jag kolla på alla kanaler - men det är ganska kul att ha dom ändå. Hittar oftast nåt att kolla på (när jag nu tar mig tid att titta på tv vill säga)

Nu har frosten börjat komma - och det är så VACKERT på mornarna. Älven, frosten, solen som kikar fram mellan träden ...
Vi bor verkligen för fint =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0