Blaha det är en sån dag ida ...

Det känns som att jag har varit på bristningsgränsen i flera dagar nu ... Men skitsamma.

Idag får vi tillgång till huset, men vet inte om jag och barnen flyttar in idag eller morgon. Känner mig inte sådär jättesugen på att vara där bland flyttkartonger och fan, och ingenting som är i ordningsställt med två små barn och en gubbe som blir grinig såfort vi flyttar pga av oredan.

Man kan inte vara på topp jämt ... Och jag tar tillbaka att jag inte skulle fixa barnen utan Esa - eftersom det är precis det jag gör dygnen när han är borta! Ofta är det ju från eftermiddagen till morgonen dagen efter, men har man ett barn som är vaken om dagarna och sover på nätterna - medans minsta sover på dagarna och är vaken om nätterna - då blir det långa timmar känns det som ...


Äh låt mig vara ... ♥

Och NEJ jag är inte otacksam bara för att jag känner mig ... knäckt ... emellanåt ... Jag är bara mänsklig. Och jag har inte hur mycket energi som helst, och det känns när jag inte fått sova ordenligt på en månad nu ... Jag har blivit galen för mindre.



Tittar efter tåget ...

Jajajajajajajajaja nu ska jag dricka chockochino och invänta att min älskade lilla dotter vaknar. Har just lagt min älskling Anton och det slår sällan fel att hon vaknar när han lagt sig. Dubbla shift ni vet, dom bara byter av varandra ;-)







Kommentarer
Postat av: Magnus

Du gör det skit bra Sabina !!



Vet precis hur mkt 2 barn kan ta all ork ur en ! Å ja det är mänskligt !

Man måste få bli sliten ibland ! Så är det bara !



Men tycker du mest verkar positiv och uppåt !:)



HA det bäst!



Kram Kram

2010-10-01 @ 14:03:23
Postat av: Sabina

TACK MAGNUS, du är så snäll jämt! Kram kram

2010-10-01 @ 20:37:38
Postat av: sofie

det blir bättre, jag lovar! men ibland känns det hopplöst och det måste det få göra. för om det inte känns hopplöst ibland så kan man ju inte njuta riktigt av dom stunder som det känns som att allt klaffar perfekt på. kraaaam!!!

2010-10-02 @ 14:31:09
Postat av: Sabina

SANT Sofie! Kraaaam =)

2010-10-04 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0