Billigt och Bra ...

Har inte tid att ladda över några kort från kameran, så visar några nyinköpta produkter som jag tycker funkar bra. I vanliga fall köper jag Leave in produkter från frissan, även schampon och inpackningar, men nu när det är lite magert i plånboken köpte jag dom här ...
Annars så tycker jag att det är värt att köpa från frisören och betala lite mer (men finns billiga bra produkter där med) dessutom så är det ofta drygare och räcker läänge. Har ett Redken schampo som jag alltid köper nytt och ser till att ha, och det räcker lite över ett år (och mitt hår är tunnare än vad det kunde ha varit men ändå ganska tjockt och räcker ungefär till midjan om man plattångar det) Så 360 spänn om året för ett schampo är inte alls mycket och en riktig investering ;-)

Sköljes inte ur. Håret blir verkligen mjukt. 50 :-) kr

Ny hårspray. Doftar sött och gott, nästan som någon sorts godis parfym. Håret blev glansigare. 50 :-) kr
Billig och bra hårinpackning, står att det är både balsam och inpackning med kräver bara en 1 minut i håret för dom snabba duscharna ... 31 :-) kr tror jag att den kostade


Ska köpa. Har den men inte den här nya som innehöll både mjölk och aha syra. Tror den endast gick på 89 :-) kr. Jag tycker att den är riktigt bra!

Annars då?
TRÖTT MEN SÅÅ LYCKLIG =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0