Bara LEDSEN ...

Har mest bara SORG i mig just nu ...
Har ingen motivation eller fantasi att blogga egentligen ...

Ett husdjur är aldrig bara ett husdjur ...
Det är en familjemedlem, en vän, en som alltid är nära hjärtat ...
En som alltid lyssnar, en som aldrig sviker, en man älskar föralltid ...

Och ingen katt är lika Speciell som Mina ...
Hon kom till oss i en tuff period i livet, följde med oss in i ett bättre liv ...
Hon fanns så länge. 16 år av ett liv är inte länge, men för mig som är 23 så ÄR det länge. Hon har funnits nästan hela mitt liv ...

Och vi har tappat en del katter under åren, bilar är hårda och katter mjuka :-(
Molle, Simba, Nisse ...
Men av alla så gjorde Mina ondast att tappa ...
(Du fick ju aldrig dö lilla Mina?)


Jag vet att det inte gjorde ont för dig att gå ... Men det gjorde det för oss ...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis så är det...Mina skulle alltid finnas. Hon kom alltid och tröstade mig då jag var ledsen så att jag kunde borra in mitt ansikte i hennes lena päls. Hon har haft så mycket mer betydelse än jag någonsin kunde förså...förrän nu då hon är borta.....Har inte heller någon glädje i tillvaron nu. Försöker bara hitta en vardag....:-/

2010-10-20 @ 23:47:18
Postat av: Sabina

Ja :-( Men samtidigt så slog det mig igår att vi inte ska hedra henne genom att vara ledsna ... Inge roligt om "mattorna" (flera matte alltså) är ledsen ... Det vill ju inte hon ... Speciellt inte med tanke på hur SKÖNT det måste ha varit att få lämna sin sjuka, trötta, tunga kropp ... KRAAM

2010-10-21 @ 08:18:42
Postat av: jojjsi

vad hände?..

2010-10-21 @ 16:42:07
URL: http://jojjaahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0