Vill ha JUL nu ...

Igår överraskade jag Esa med räkmackor, och senare var det tänkt att vi skulle dricka glögg och äta papperkakor med ädelost (också en överraskning) Men då var lillan lite grinig så vi sparade pepperkakorna tills ikväll ...
Ibland önskar jag att jag var ihop med mig själv haha ... Jag är ju rätt påhittig och givmild ;-)

Hämtade ut ett klädpaket till Anton igår också. Hittade dessutom en julklapp till honom också.

Idag kom äntligen Onny hem ♥ Vi har varit upp i skogen en sväng och busat lite med en pinne som vi snodde från husses vedhög. Utan hans vetande, han är väldigt rädd om sin ved.

Esa och Anton har varit på badhuset idag - jag och Linnea har badat hemma.

I samband med Onny gummans ankomst så fick vi hem våra super fina köksgardiner! Det kommer att bli sååå mysigt här när allt julpynt kommer fram!!
Jag har dammsugit, skurat golv och dammorkat idag. Erkänner - jag har blivit en städtorsk! Vi har ju ett sånt underbart så jag bara måste ha det rent och fint, känns som en förolämpning mot huset annars nästan. Nästan.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 02:56:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0