Vi ser det snöar, vi ser det snöar ... Och jag LÄNGTAR till allt julpyssel!

*GLAD* Har hittat tre perfekta julklappar till Anton från Ellos och det är inte kläder! Dom har mycket roliga leksaker om man kollar, och fina saker överhuvudtaget.
La in en beställning med Esas samtyckte (!) på dom, plus jättefina julgardiner till vardagsrummet och en ljusstake. Både gardinerna och ljusstaken var det rea på ...

Jag längtar verkligen tills man kan börja julpyssla. Det här huset kommer att bli urmysigt!!
Tänk att vi får inreda VÅRT EGET HUS! Tacksamheten och glädjen har inga som helst gränser ♥

I morse klev jag upp halv 6 bara för att få lite egen tid. Var värt all trötthet i världen. Jag drack cappuccino vid köksbordet, tände ljus och bara njöt av att sitta där Ensam. Eller min kattunge var ju med men han sa inte så mycket ;-)

Jag hann skura vardagsrums golvet, starta en diskmaskin, torka av alla köksbänkar. Dammsuga och skura i källaren, slänga i en tvättmaskin. Sätta på kaffet åt Esa. Och allt innan klockan ens hade hunnit bli 7!
Det är till att ha flyt ibland. Tyvärr inte alla dagar ...


Vardagsrummet ...

Ja just ja, vi har ju fått upp gardiner i både köket och här i vardagsrummet. Tusen många tack till mamma som hjälpte till att korta av dom lite! Jag varken kan eller tycker om att sy och fiffla på. (Mina nålar gick alltid av när jag sydde på symaskin i skolan dessutom)







Kommentarer
Postat av: yasmine

wow vad snyggt det blev!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-07 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0