Första advent ...

Hur trött kan man bli innan man somnar med ögonen öppna? Bara undrar för nu är det nära ...
Men nu är kiddsen lagda, vovvarna rastade (klädde på lilleman och mig, och så ut i 16 minus grader och under världens vackraste stjärnhimmel!)
Ikväll bli Bozo hämtad och på tisdag så åker Onny hem till sig. Ska bli riktigt skönt faktiskt. En schäfer, en rottweiler och två småå barn är ingen höjdare.
Nog för att hundarna är världens goaste och allt, men det är ju inga knähundar som nöjer sig med en promenad runt hörnet - och var finns tiden till att motionerna dom här med våra två skruttar liksom.
Så att ha Onny gumman en vecka var helt lagom känner jag.


Mormor och barnen =) Vi har en alldeles egen liten tomtenisse här hemma ♥

Julgardinerna kom igår till vardagsrummet, så jag ska dricka hjortonglögg och stryka dom nu. Det blir jättefiiint! Måste bara hitta såna där julstjärnor som jag vill ha ...
Känns som att det är mycket "måsten" ... Men det enda jag tror att man MÅSTE är att se till att må bra, att ha lugn och ro inombords - och då går det mesta av bara farten!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0