4 år av KÄRLEK!

Nu i november så har jag och Esa varit tillsammans i 4 år.
Har inget exakt datum, men minns mycket väl alla flörtiga sms. Minns första gången jag var hemma hos honom och minns första kyssen =)

På 4 år har vi - förlovat oss, satt världens finaste barn till världen, skaffat hus ...
Även småsaker som ändå har betytt mycket såsom konserter, utflykter till havet, fiskekvällar vid någon tjärn, bio, ute ätande. Åkande till stugan ...

Det har inte alltid varit en varken lätt eller spikrak väg, men huvudsaken är att man aldrig glömmer bort grundkärleken.
Den som gjorde att man log vid bara minnet av varandra, den som gav pirr i magen, den som gjorde att den första man tänkte på när man slog upp ögonen var Han/Hon och den sista man tänkte på innan man somnade likaså ...

Vi båda kan fortfarande bli nykära i vandra och bete oss som förälskade tonåringar ibland. Och ibland känns det som att vi varit gifta i 100 år! Haha

Nu har kärleken gått från förälskelse till kärlek på ett djupare plan.
Och oavsett vad som händer så kommer Esa alltid att vara den som gett mig det finaste jag har: Anton och Linnea.
Han kommer alltid att vara den som med (stor inlevelse och närvaro) var med vid dom två största ögonblicket i livet - när underverken föddes.


2008-06-20 ♥

Vi har giftemålet kvar, men samtidigt känns det som att det inte finns någonting större än att skaffa barn tillsammans. Det är ju hälften mig, hälften Esa.
Så ... några månader till är inget att bry sig om =)



TACK för 4 år tillsammans och allt underbart som dykt upp på vägen.
ÄLSKAR DIG! PUSS





Kommentarer
Postat av: Sofie

det låter underbart!! precis som livet ska vara! grattis till era 4 år!! kram

2010-11-09 @ 12:03:03
Postat av: Esa

Ooohh! Hjärtat vad fint du skriver om livet. Tack för att du är en del av mitt liv och allt fint vi har tillsammans <3 Och tänk älskling det här är bara början av resten av vårt liv. Din blivande man ;)esa

2010-11-09 @ 17:08:39
Postat av: Sabina

Tack Sofie !!! KRAAM

2010-11-09 @ 17:09:45
Postat av: Sabina

PUSSAR ÄLSKLING! =)

2010-11-09 @ 17:10:41
Postat av: Marianne

Tack för att du delar dina tankar med oss //Kram

2010-11-13 @ 11:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0