Myskväll med Bea ...

Undra hur många timmar man kan surra innan käften hoppar ur led? Uppenbarligen många. Hade en skitmysig kväll med Bea. Bjöd henne på lasagne, sen lämnade vi Bozo och gick ner på stan. Köpte chips och naturgodis, gick och solade. La lilleman och dukade upp för en filmkväll - som blev en Prat kväll som vanligt. Vi satte inte ens på någon film utan surrade non stop tills klockan var över elva (SENT för att vara Sabina med andra ord!)


Bea kom förbi en sväng idag också ... Och här kollar dom på Antons favorit film UP en stund ... Han brukar knacka innan pojken på filmen knackar på dörren och skratta åt den =)

Och just nu så är jag så trött så att ögonen håller att att trilla ur sina hålor!! Det är precis såna här kvällar någon som inte känner mig antagligen skulle tro att jag var påverkad ... Jag skulle lika gärna kunna ha stoppat i mig nåt, jag blir virrig, sluddrig och upprepar samma saker stunderna jag vaknar till om jag sover i soffan ... Helt av banan med andra ord. MEN bara påverkad av den enorma tröttheten, ingenting annat :P
Så vill man bli dum i huvudet bokstavligt talat (som man blir av kemikalier) - bli med barn, kliv upp tidigt och håll i gång dagarna i ända - så får du din effekt på kvällen! Tycker själv bara att det blir pinsamt och jobbigt, men behöver som tur var inte förklara mig för Esa ...


"Every saint has a past and every sinner has a future"

Dom ringer förresten hela tiden (tycker jag) och hör med Esa om han vill bli övervakare via kriminalvården eller kontaktperson via soc. Det är killarna han är/blir det åt som sagt till att dom vill ha honom. Snacka om livs lyft för hans del! Vi har ju lite planer på att starta familjehem så småningom - och redan förra året frågade socialen om vi kunde ta emot någon direkt. Är tydligen riktigt stor brist på familjehem. Smickrande, men vi måste ju först och främst ha hus. Men sen att få boende hos sig lär inte bli något problem. Jag kan även tänka mig att ta emot mindre barn som har det tufft hemma och behöver komma till ett kärleksfullt, nyktert hem ... Fast risken är väl stor att jag behåller dom - eller åtminstone skäller ut föräldrarna i fråga efter obarmhärtiga noter ...
Nu blir det soffan, film och en massa kärlek & mys med min livkamrat ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0