Blöt jord och blommor = doften från himlen ...

Kollat vädret i viken på Yr.no och ser ut att bli grått varvat med regn ända tills på söndag kväll :P MEN det är så njutningsfullt (kommer inte på ett mer passande ord) att vara där ute Oavsett väder, så det gör väl ingenting! Man myser på inne, och ids man så är det ju bara att dra på sig regnkläder och promenera ändå! Måste ju eftersom vi har Onny ... Dessutom så finns det ingen - och kommer aldrig att finnas - parfym så doftar godare än blommor och jord efter regn!! Det doftar så friskt och underbart, jag blir naturligt hög känns det som. Kan vara ute och svepa in den doften i timmar ... Jag älskar sommar regnet lika mycket som solen ...



Idag så ska jag och Anton spendera kvällen med Bea som är på besök från Skellefteå (saknar henne som fan men det är väl knappast någon klok människa som stannar kvar i Kramfors ??? Och vi är kvar tills vidare pga av Esas jobb)
Vi ska sola runt 18, sen är det läggdax för lilleman när vi kommer hem igen och då ska vi fika, sätta på någon film som vi bara pratar bort och umgås. Ska bli så himla mysigt !!!



Kommentarer
Postat av: Gunilla Olsson

Har också spanat in yr.no och tänkte precis samma som dig; det gör ju ingenting om det inte är strålande sol. Det är ju så mysigt iallafall. Hoppas att du och Bea får en mysig kväll. Vi ses på fredag kväll eller lördag morgon om jag kommer hem sent...har tågbiljett till S-vall men sett att det går flyg till Kramfors...jag får se. Kram :-D

2010-05-26 @ 19:34:52
Postat av: Sabina

Ja exakt =) Vi syns nog på lördag morgon - orkar ALDRIG vara vaken längre än till 23 numer ... Och ändå är det läänge ;-) KRAAAAAM

2010-05-26 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0