Kort tagna med nya kameran

*Glad* Idag hämtade vi ut paketet från H&M, med mina och Antons kläder ... Anton fick förresten jättefina kläder av mormor: en huvtröja, en t shirt och ett par shorts - kommer att matcha så fint med hans klarblå ögon!
Appropå blå ögon - jag har ju knäppt en hel del kort med nya kameran, men Antons ögon blir inte blå på korten (???) Mammas kamera är likadan som min, och det blir samma sak där. Kameran är ju på 12 megapixel - vår gamla är på 6. Och det är en riktigt fin kamera också, så ... Nä, jag fattar inte. Bilderna från förra inlägget var med gamla kameran, som också är riktigt bra faktiskt.
Sen så finns det ju naturligtvis en massa inställningar som jag inte har prövat än, men tycker ändå att blått borde bli blått oavsett inställningar ... Tycker att det är lite synd, han har ju världens vackraste ögon ju ...


Anton med sina - inte blåa ögon =) Taget med nya kameran. Hade inte ställt in kameran för närbilder (som man kan göra) men det blev ju bra ändå.

Jag lägger ut lite fler kort som är tagna med nya kameran (och som sagt var: har inte lärt mig den helt än så vissa kort kunde ha blivit bättre med Rätt inställning!)


Anton & Bozo


Anton i stugan


Anton och morbror William tittar på "Hitta Nemo"


Dom är så söta!!!


Wille får "mjuken" av Anton ♥


High five (som pappa lärde Anton för flera månader sen =)


Morbror har en intressant tröja ...


Anton och mormor tittar på "Hitta Nemo"


Mys ...


Och så måste man resonera lite mitt i filmen ...


Tåligare vovve får man leta efter!! ♥


Hmm vad såg jag för intressant därborta?


Jag zoomade in hamnen från våran altan ...


Kul det skulle vara att ha en båt också ...


Och så fingret i munnen (vanligt och ser så gulligt och oskyldigt ut!)


Anton leker med Onny ... Och inte vise versa ...




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0