Öppna förskolan och jobbiga bloggar ....

Jag brukar inte klicka in mig på helt okända människors bloggar spontant, men igår gjorde jag det på bloggen Dolce Bambini och ångrar mig djupt! Handlar om en tvåbarnsmamma - vars 6 åriga dotter dog pga av hjärntumör för några dagar sen. Tårarna bara rann när jag läste det korta inlägget om att lilla Lova "reste i natt" ... Sen skummade jag igenom lite inlägg sedan tidigare - fortfarande med tårarna rinnandes som skymde sikten - men orkade inte läsa allt. Fattar inte hur man orkar?! Men dom hade ju en son också, och för sitt andra barn så måste man orka. Kommenterade också ...
Och blev heligt förbannad när jag idag läste två kommentarer på hennes blogg, där två empati/sympati störda omänskliga jävlar hade skrivit något i stil med varför hon skrev om detta, om hon ville att folk skulle tycka synd om henne och att det händer så mycket skit i världen och att det inte var ett dugg synd om den här familjen. Och andra kommentaren: fula barn, lider med dig ...
Jag kommenterade inlägget och skrev att det var uppenbart att dessa störda jävlar inte har barn själva ... FYFAN. Hur fan kan man skriva en sån sak till någon vars barn dött i cancer?!? Jag som inte ens känner dom här människorna, som aldrig läst hennes blogg förut ens en gång gråter när jag läser det lilla jag pallar att läsa. Kraftig psykopat störning på dom där två! *FÖRBANNAD*



Idag så har vi varit på Öppna förskolan i två timmar. Anton var lite reserverad när vi kom dit först men sen så kom han i gång och lekte för fullt. Ruschkanan (banan men jag säger kanan) och bilen nedanför var två populära saker. Och jag fick mig ett mindre motionspass haha ...
Esa beställde en parfym till mig idag i morsdags present. Han tycker om att ge, men att överraska är inte hans starkaste sida - den biten står jag oftast för ;-)
Utom gällande golfskorna som jag lovat köpa för min lön - dom hämtade han ut igår från shopen men man får betala dom senare (när jag får lön) Dom var på rea, bara 750 spänn. Vadå rikemans sport ?!? Nädå, helt klart värda pengarna. Snygga och bra och lär användas i ett par år.
Längtar som sagt var tills på fredag, då ska vi åka ut till stugan i ett par dagar och då kommer mamma hem från Norge också =D Ska bli sååå kul att träffa henne och det tycker speciellt Anton! Hon är ju favoriten. Ibland undrar jag om hon tillomed brädar oss föräldrar ;-)




2010 - 05 - 24 Anton kör bil på Öppna förskolan =)




Kommentarer
Postat av: yasmine

Sötnosen <3 ser ju van ut framför ratten!

2010-05-24 @ 18:39:08
Postat av: Sabina

Ja det är ju klart, det ligger ju i generna förstår du väl lilla moster ;-) <3

2010-05-24 @ 18:51:25
Postat av: Johanna

hua vad hemskt : /

2010-05-24 @ 20:41:19
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Gunilla Olsson

Ja han verkar ha fallenhet för bilkörning lillprinsen mormors. längtar sååååå efter att träffa honom. (ja och övriga också förstås :-)

2010-05-24 @ 23:59:34
Postat av: johanna

sv: du är grymt snäll!:)

2010-05-25 @ 20:43:49
URL: http://www.jojjaahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0