Lördag i Norrfällsviken ...

Dagen igår bestod av mvc - som gick bara bra. Hjärtslagen låg på 155 och på Anton låg dom på 158 första gången. En lillebror på G? =)
Och medan jag var där så var Esa och Anton på Öppna förskolan. Lite kvalitetstid för far och son. Något jag tycker är lite trist med Öppna förskolan är att mammorna i överlag inte är speciellt trevliga och verkar vara småsura - speciellt dom lite äldre typ 30 + Jag tycker inte heller att Öppnis är det roligaste stället att vara på, men man går ju dit för sitt barns skull. Inte för att man har så himla tråkigt eller har behov av att träffa andra mammor. För har man det behovet eller den önskan så kan ju inte Öppna förskolan i Kramfors rekomenderas!
Jag tyckte bara att det var skönt att inte behöva gå dit, men ändå att Anton fick leka lite, så jag gick iväg och solade efter mvc.


Gladaste Älsklingen ♥

Just nu så njuuuter jag av stuglivet!! Det är balsam för själen att vara här. Vi kom ju som sagt var hit igår och i morse for Esa på jobbet och slutar i morgon bitti. Blir alltid nyförälskad när vi är här ute, haha ... Fats med tanke på att vi har tre år bakom oss och ett barn så tycker jag ändå att vi är nyförälskade rätt ofta, det skickas fortfarande gulliga sms och kärlskförklaringar. Vi kan fortfarande gullas på offentliga platser som två tonåringar haha ... Men det får vi ju sluta med när barnen växer upp, annars blir vi väl så "pinsamma" :P



Nytagna bilder kommer när vi kommer hem. Leker, trixar och mixtrar för fullt med den superfina kameran jag fick i födelsedagspresent !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0