ÄLSKLINGEN

Anton har börjat ropa "pappa" högt när han är i sin säng och ska sova eller har vaknat. Ibland mamma också, men mest pappa. Och så vaknar vi ofta av att han säger "Titta! Titta där!" På mornarna. Sötare väckarklocka signal finns inte ♥ Ofta menar han ju någon katt som ligger i sängen, eller blommorna på väggen eller något annat. Och så kan man höra någon som knackar inifrån sovrummet - då är det också han. Så jäkla söt så att man bara vill äta upp honom !!! När Esa har varit på jobbet så brukar vi ställa oss i fönstret och titta på när han kommer med bilen, och nu så vill Anton ofta upp i fönstret och titta ... En annan favorit (förutom pappsen) är jämthunden som står i hundgården mitt emot oss. Och nu så ska han inte stoppa allt i munnen (på en gång) såfort han får tag i det - mobilen eller hemtelefonen sätter han mot örat och pratar i. Tidningar eller böcker bläddrar han i och såna saker. Skönt för då hinner vi ju ta ifrån honom det han har fått tag på om det är något olämpligt innan han stoppar det i munnen =)
Tittut!


Jag heter Anton och jag är riktigt full i bus ...


... ni skulle bara veta!!!


Och så kan jag FEJK gråta - men då brukar mina föräldrar skratta åt mig !!!! Hur kan dom inte gå på mina krokodil tårar?!  - tycker att jag fejkar rätt bra !!!


MEN FÖR DET MESTA SÅ ÄR JAG SÅ GLAD så att alla förundras över mitt himmelska humör (ända sedan jag var lill liten) Och det har jag fått ifrån min mamma ;-)

Kommentarer
Postat av: yasmine

Sötnosen då <3

2010-05-05 @ 15:56:04
Postat av: johanna

andra avenyn gav mig hjärtklappning..

SATAN VAD SÖT!

2010-05-05 @ 16:39:26
URL: http://jojjaahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0