Skor Skor Skor ...

Skor som måste inhandlas: Converse kopior (behöver inte alls vara äkta men huvudsaken är att dom har det utseendet) och funderar även på att köpa ett par ballerina skor. Nu när jag inte kommet att kunna gå omkring i mina high heels pga en gigantisk mage och ett bråkigt bäcken!
Vet inte om ballerina är min stil riktigt, men Bea har ju hur många som helst så jag kanske får låna ett par av henne under sommaren bara ^^
Just nu så känns det som att jag har brist på Allt: Kläder som passar, bh:ar som passar!! Skor (lägsta klackarna är på 10 cm och förutom alla högskor så har jag ett par grå gympja dojjor och ett par tofflor!) Jag fick min beställning från Nelly i förrgår, och den från H&M kommer i mitten av juni. Någon klänning var i större storlek, men jag köper ogärna kläder som passar bra nu men blir för stora sen - det här är ju ändå en så pass kort tid. Töjbara klänningar och linnen är bra, såna kan magen få växa i utan att det blir alldeles för trångt ...


En sån kanske jag skulle jag ha köpt =)

Jag och Anton kom nästan nyss in från en vända på på byn. Jag har köpt en smarrig morsdagspresent till min älskade mamma och lite grejs till mig själv också - tycker som sagt var att det är mysigt att ägna kvällarna åt utseendet (speciellt efter kvava dagar) Som peeling, inpackningar, masker osv.



2010 - 05 - 20

Anton är så himla mysig - nu får vi dagligen flera "gosar" från honom. Dvs. han lägger sitt huvud mot vårat huvudet och kramar om, eller så kramar han om oss hårt runt halsen. Och så säger han ju "mmmmm" ... Och som jag nämnt tidigare så är det mest mjukisdjuren som fått mjukar tidigare, men nu så har jag fått flera gånger per dag några dagar i sträck. Oftast när jag ber om det, men ibland gör han det sjävmant. Häromdagen så ville han att jag skulle böja ner huvudet när han stod i sin säng, och jag trodde att det var för att få dra mig lite håret. Böjde hur som helst ner huvudet (okej han kan väl få dra lite i mammas barr då!) men då la han bara huvudet mot mitt och kramade om ♥
Såna gånger så blir jag alldeles salig vill jag lova! Finns ingen kille som ens varit i närheten av att värma upp mitt hjärta till den graden som Anton gör när han gosas!







Kommentarer
Postat av: Gunilla Olsson

Längtar efter mjuken....;-D

2010-05-21 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0