Kvälls lyx ...

Nu ska jag ha en riktigt omvårdnads kväll av mig själv ... Färga håret. Lägga ansikts peeling och använda min nya mjukgörande ansiktskräm. Lägga en färgklick av mitt nya Viva la Diva nagellack på naglarna (färgen har börjat gå bort) Ta en het dusch ... Fika. Jag kollade på Andra Avenyn på datorn tidigare idag, för jag skulle inte palla sitta och se det och sen göra allt annat - då skulle det bli försent för min trötta kropp. Visst: järntabletterna har hjälpt märkbart men jag är ju fortfarande med barn: och bara det tar ju energi och gör en galet trött!! Och det kan bara den som varit med barn förstå ... Esa han fattar ju ingenting om någonting ibland ... Men NU sover min lilla älskling på jorden och jag ska lägga ner all min energi på mig själv och mitt =)
Harmonisk bild från Google

Kommentarer
Postat av: johanna

andra avenyn är världs bäst!

2010-03-04 @ 17:44:40
URL: http://jojjaahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0