16/3 2010 Mvc & Öppna förskolan nästa ...

I morse slog Anton upp sina stora blå 05.45 !!! Själv så slumrade jag till halv sju så jag vet inte om han faktiskt varit vaken sen dess (?!) TUR att han inte har samma morgon humör som mig utan är en riktig Solstråle, glädjespridare och fyller mig med energi !!! =) Men han har ju dispans från mitt morgon humör - kan inte säga att man andra älskling har det alla gånger men det beror på - jag försöker ändå vara puttinuttig gångerna då jag är aptrött och får jag ju respons på det och så skapar vi en riktigt fin morgon trots ögonlock som är tunga som bly ...
Idag fick jag tid hos Mvc för att kolla blodtrycket och så skulle hon passa på att kolla mina blodvärden - men jag gruvar mig för att få en nål i mig igen ... Blev verkligen anti nålar efter nu senast när den liksom fastnade i venen typ :-( Har funderat på det ända sen igår om hon ska få sticka i handen istället men det är ju också sådär obehagligt eftersom huden är så tunn ... Kan ju säga att jag får hellre ett blad i armen än en nål - löjligt men sant.
Och så ska vi till Öppna förskolan hela familjen =) Tänkte att vi kunde åka dit en stund innan jag har tid så får Anton och Esa leka där tillsammans lite sen också när jag går ... Allt ligger ju under samma tak men i olika korridorer så det blir perfekt.
SOLEN SKINER! LIVET ÄR UNDERBART! =)
Var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0