Varma mackor ... Hemfärd idag och så ... just det, regn ...

Vi åkte inte hem igår, Esa skulle ändå jobba från torsdag eftermiddag tills idag och jag ville inte att Anton bara skulle få träffa pappa en stund innan det var dax att skiljas åt igen ... Och vad underbart - från och med idag eftermiddag så börjar hans SEMESTER (eller ja den börjar på måndag om vi ska vara petnoga men han är ju ledig helgen) !!! Äntligen ... Jag slår vad som att jag är 100 gånger gladare över den än vad Esa är - som också är glad förstås - men gladast är nog Anton! (Pappas pojke) Ikväll så ska han få gosa ihjäl mig, jag är nämligen farligt nära att drabbas av skrumphjärta i brist på mys och allt som ingår efter dom här dagarna ifrån varandra. Tror aldrig att det är något jag kommer att växa ifrån - mitt extrema behov av närhet.
Det är ju stadsfesten idag, och hela helgen, men vi skippar idag eftersom vi ändå kommer hem senare i eftermiddag. Dessutom så regnar det. Ovanligt? Förvånande? NEJ. Inte för att det stör mig idag, inte ett dugg faktiskt. Tycker bara att det är mysigt att dega ner sig i soffan medan regnet smattrar mot rutorna!!
Anton och jag åt varma mackor nu på morgonen. Hur gott som helst.


Anton Älskar morfars gitarr. Han är helt såld och när morfar spelar så blir han jätte fascinerad. Esa måste ju köpa en gitarr (synd att hans gitarrer med tillbehör försvann på ett jävligt Idiotiskt sätt! Skriver inget mer om pga av vilken idiot men ...) Och Anton måste få en egen när han blir lite större =)


Det ÄR roligt att få pussar av stor tungan ...


Anton och morbror ...

I morgon går jag in i vecka 25 - och den här lilla bebeisen är det nästan ad/hd varning på så mycket som h*n lever om och tilltyglar mina revben bland annat! Men det är bara mysigt (allt utom att få revbenen sparkade och maglade på förstås)
Vikten stör mig inte alls lika mycket längre, och det är ärligt talat bara så jävla skönt att slippa tänka på vikten för en sommars skull. Jag njuuuter farligt mycket av att slippa väga mig stup i kvarten, avstå från en massa godsaker och utöva en massa fjantiga dieter. Bästa viktnedgångs tipset som fungerade klockrent för mig var förresten att Motionera. Jag var ute i minst tre timmar i sträck med Onny en sommar. Åt som vanligt, inget gym. Bara långa sköna promander och det fungerade hur bra som helst.


SÖTAST


Jag ska bara göra en sak ...


Jag behöver låna telefonen ...


Nu ska jag ringa till pappa ...


Syns inte så tydligt kanske men det regnar rätt häftigt ute ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0