Dagen före DAGEN ...

Plitar ner ett snabbt inlägg nu då mitt i alltihop. Vi lämnade av Onny hos mamma i stugan, och hela dagens planering ligger flera timmar back. Vi kom dit halv tre och kom hem halv sex. Hade ingen lust att åka därifrån - strålande sol, hav och en super mysig veranda med perfekta solstolar och tjocka dynor under - vem skulle inte bli sugen att sitta där en hel dag med iskall dricka och en bra bok ???
Men stugan står ju kvar och det ska bli så roligt och spännande att få åka till Finland och besöka Esas familj !!!
Anton fick sitta på mormors Harley och det tyckte han var kul. Ska ta kort nästa gång.
Vi köpte nya tallrikar, skålar och handdukar idag. Just nu så är Esa och tvättar bilen både invändigt och utvändigt. Jag hann ju inte göra det invändigt idag som det var tänkt. Själv sysslar jag med marktjänsten - heter det så? Har dammsugit, skurat golv och plockat lite. Fönstrena är putsade och vi kommer att lämna den här lägenheten skinande ren. Känns BRA!
Men nu åter till sysslorna som är kvar ...


Bara för att jag inte får dricka dricka så betyder det inte att jag inte försöker!!


Näää den var helt tömd ...

Kommentarer
Postat av: maggan

Ha nu en riktigt häääärlig semester i Finland.Det är ni värd alla tre.

2010-06-27 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0