Avslutar en effektiv dag med jordgubbar/grädde och Wallander ...

Vi har haft en BRA dag. Jag var riktigt effektiv på morgonen - torkade ur kylskåpet, rengjorde spisen, spisfläkten och alla hyllor som är ovanför (bara inuti spisen som är kvar att rengöra) Dammsög och har små plockat lite sådär.
Lite senare på dagen mattades effektiviteten av lite och jag slappade med en cappuccino framför Bonde söker fru - Australien, medan jag målade mina nu halv långa naglar klarlila. Jag har sparat ut naglarna lite nu, i vanliga fall trivs jag med att ha korta (men alltid målade) Mina naglar växer väldigt fort, däremot så är dom ganska sköra. Inte jätte sköra men ändå.
Enda fördelen med att bilen lite gick igenom besiktning är att Esa ska åka ner till Bil tema i Sundsvall i morgon och kolla efter lite grejs till bilen. Och eftersom Anton får sina pengar i morgon då passar vi två också på att följa med för att se om vi kan hitta några fina sandaler åt honom. Så tur i oturen med bilen med andra ord ...
Nu ska vi se Wallander Indrivaren och äta jordgubbar med grädde, och sån där liten Magnum after dinner glass i  ♥



Idag så satt förresten jag och Anton och skrattade ikapp åt varandra - jag låtsades skratta och han låtsades så han blev alldeles röd i ansiktet. Och till slut skrattade vi på riktigt efter att ha suttit och pressat fram skratt. Himla gulligt!!!
Och han är så söt när han står i fönstret och väntar på Esa då han har varit borta och kommer med bilen. Han blir så glad och så knackar han på rutan åt Esa.
Nu ikväll så satte vi ner Anton i två sits soffan framför UP. Han bredde ut sig och såg ut som en tonåring haha. Med pappas bilnycklar och välling flaskan i högsta hugg.
ÄLSKAR DENNA LILLA KILLE SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET!


Slappelislapp ...


STÖR EJ !!!


Och så dom här ursöta småhänderna ...



Kommentarer
Postat av: johanna

har ni också sett den nu?:)

jag såg den i förrgår, riktigt bra!

åh vad jag älskar babyhänder:)

2010-06-21 @ 02:08:04
URL: http://jojjaahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0