06.00 inlägget i morse (som jag inte hann publicera)

Jag vaknade 05.20 för att jag skulle gå på toa - och nu är jag uppe fast Anton sover! Tänkte att han han ändå kommer att vakna snart. Konstigt, det har antagligen slagit slint i hjärnan, men så är det i alla fall. Och Esa åkte iväg innan 04 i morse för att fiska, men han såg tydligen första vaket för bara en liten stund sen. Det däremot skulle inte jag palla.
Jag hade en helt okej dag igår - förutom att jag var så trött. Dagen rullade på rätt fort (utom den sista timmen när ögonen bara ville glida ner och klockan gick i snigelfart) på jobbet. Det hade gått hur bra som helst för moster och Anton! Men det visste jag ju att det skulle göra, annars hade jag inte ens bett henne att vara barnvakt.
Vi prövade en ny Almondy tårta "Kalas tårta" igår kväll, den var riktigt god men brädar inte deras Daim tårta. Idag ska vi grilla - jag är sugen på grillspett, men får se vad det blir för sorts grillande. Det skulle tydligen regna hela dagen idag men nu är det lite solstrålar som skiner igenom lite här och där.


På tidig morgon promenad med mamma och Onny ...


Blommorna kittlas när man luktar på dom ...


Sååå SÖTAST ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0