Studenten (saknar mina favorit tjejer i Stockholm !!!)

Fått sovmorgon idag med. Esa och Anton hade promenixat med Onny till hästarna igen nu på morgonen, och en av dom hade fått mjuken av Anton! Dvs han kramar om och gosar sig in i någon. Gulligt. Och lite tufft, hästarna måste ju se gigantiska ut i hans ögon.
Igår var jag ju på möte inför kommande sommarjobb. Anton fick följa med eftersom Esa slutade halv fyra. Han var ett praktexempel som vanligt men efter ett tag började han bli rastlös, så då blev det bulle. Vi var där i ca 1½ h, så inte konstigt att det blev tråkigt för hjärtat.
Känns KUL att börja jobba. Känns UNDERBART att få en egen lön! Jag ska ju jobba nu i helgen, lördag och söndag. Och nästa fredag tror jag att det var sen. Men sen så börjar det riktiga jobbandet från och med 12 juli - 10 augusti.
Min älskling tar studenten idag - är så stolt över dig gumman! Ringde henne i morse, och ska ringa senare idag för att höra hur det gått. Saknar verkligen mina favorit tjejer i Stockholm. Bättre kusiner finns inte!!


Anton tittar efter vovven (en jämthund som står i en rastgård mitt emot oss)


Illbattingen är på G =)


Älskade Trollunge!!  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0