Oj då nu gjorde jag det IGEN ...

Skulle titta efter badkläder till Anton på H&M (fanns ett set som skyddade mot UV strålning med) men det fanns såklart inte. Däremot hittade jag två klänningar och ett linne till mig själv på rean, och Anton fick ett par shorts. Två färger som jag inte haft förut men som jag Vet passar mitt långa mörka hår och en fin solbränna är turkos och korall rosa (tycker att rosa passar bäst till ljust hår, men tror faktiskt att det är lika fint tillsammans med mörkt hår) Jag tog på faktura och kläderna kommer inte förrän i mitten av juli - det betyder att jag kan köpa dom för min första lön! Skönt, för jag pallar nog inte säga till Esa att jag beställt mer kläder som min darling får lägga ut för så länge (tills jag får pengar!) Visst vi har delad ekonomi, men det är ju bara Esa som har fast jobb och en riktig inkomst. Och jag hatar att han får stå för det mesta. Jag vill också kunna bidra lika mycket ekonomiskt, och inte vara beroende av hans inkomst utan ha min egen. Men det kommer ju så småningom det med, men ändå ...


Mer då? Jag mår bara riktigt riktigt BRA. Jag/vi känner av bebisen varje dag. Och när jag gör det så inser jag mer och mer att det är en till liten Gudagåva som snart kommer till oss. Har funderat mycket på om jag kommer att kunna älska nästa lilla knyte lika mycket som jag älskar Anton. Men även om det är svårt att tro nu så vet jag att jag kommer att göra det.
Har förresten kommit på ett pojknamn nu som jag skulle kunna tänka mig och det är Hampus. Så antingen blir det en Linnea eller en Hampus.
Och sen får jag inga fler barn för Esa :P Men det är okej, man måste ju ha tid råd och plats också. För kärlek finns det i obeskrivliga överflöd att få här ... Och sen så tycker jag att det räcker att var gravid två gånger i mitt liv - verkligen. Gå och kånka runt på dom här extra kilona mer än två gånger - NEJ TACK.
Vill ju go back on track igen - få tillbaka min kropp, tatuera mig (längtar!!) och bara vara jag liksom. Inte vara två som nu.

Mitt fina halsband (som är i guld och vitt guld) fick jag från älsklingen då jag fyllde 20 (tror jag att det var) ♥

LÄNGTAR TILLS TORSDAG =D





Kommentarer
Postat av: Gunilla Olsson

Vad fin du är gumman!

2010-06-08 @ 21:13:20
Postat av: Sabina

Tack =)

2010-06-08 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0