Kläder Naturgodis och Film ...

Äntligen kväll ... Äntligen syster mys ... Och jag har ingen lust alls att jobba i morgon egentligen - men det är min klädbeställning (som bara växer) som jag jobbar ihop till i morgon. Det ska jag komma ihåg.
Anton blev jätteglad av att träffa moster. Han skrattade, blev jätte busig och allmänt glad.
Mormor agerade räddare i nöden och hittade exakt den bad dressen jag tittade efter på HM shop online till Anton, men som inte fanns. Tack för det!! Skönt, nu är det bara en bikini och ett par bad shorts som fattas för mamma. Tycker bara att det är så synd att dom snyggaste bikinisarna finns i max storlek C80. Oftast. Och jag råkar just nu ha Dolly Parton - wanna be bröst, och då är dom ju alldeles för små :P
Vi har gjort ett jättefint kort som Esa ska få i morgon. På ena sidan är det ett kort på Anton och på andra så har han ritat. Jag tejpade över hela kortet ¨så att det inte ska gå att riva sönder så lätt för små Anton händer, tyvärr så blev det lite "buckligt" pga av tejpen, men det gör ju bara att det verkligen ser ut som ett hemma gjort kort. Precis som det är.
När syrran kommer ut från duschen så ska vi kika runt lite på kläder - hon är lite återhållsam med pengar, men är ändå sugen på att köpa lite nya kläder till sig själv. Och då ska jag dela med mig av min glupska shopping djävul till henne med!
Sen ska vi kolla på film, dricka te och käka naturgodis.






Mina Finaste !!! Ja Anton brädar ju pappsen lite i för sig men ;-)

Tack för kommentaren jag fick till förra inlägget, men vet inte vem den var ifrån eftersom det bara stod anonym?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Meh :D trodde jag skrev att det var från mig? Iaf så var det de^^ Puss hjärtat

2010-06-10 @ 20:12:20
Postat av: Sabina

Men Gulle dig gumman !!! Puss det värmde, SAKNAR DIG!

2010-06-10 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0