Ikväll kommer syrran och i morgon får jag sommarlov till i juli =)

Jag längtar tills i morgon eftermiddag då jag avslutat mitt sista arbetspass innan juli och då Esa slutat för dagen. Sen så har vi hela lördagen tillsammans (då det tydligen ska regna)
Sen är det bara att njuta av soliga och regniga dagar, och vänta in den 28:e. Jag älskar sommar regn lika mycket som solen.
Igår kväll kom Bea hit. Hon hade med sig tortillini (?) som vi gjorde med en jätte god pasta sås - för mackor kan man inte äta till middag när man är gravid tyckte hon =) Anton busade med Bea och det var full rulle på honom ändå till klockan 21 (!!!) Fast han har börjat somna senare nu på kvällarna, men senast åtta lägger vi honom. Älskade lilla vännen min, han är så go så att man vill bara äta upp honom ♥
I kväll kommer syrran - LÄNGTAR! Vi ska ladda upp med gosaker och titta på film ... Tjejkväll. Och tills dess så ska vi roa oss med att vara ute, tvätta, leka och kanske skicka iväg lite kort på sötnosen till faster och morfar på mejlen ...


Det "uppklippta" i håret är INTE uppklippt - jag brände ju av det i mars förra året. Men nu när det har växt ut en bit så ser det ju uppklippt ut och blev ju fint faktiskt


Titta på världens sötaste trollhuvud som sticker upp bakom bordet ... Lilleman HAR verkligen blivit lång, han når ju allt med små händerna ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla vacker gumman!!

2010-06-10 @ 16:07:24
Postat av: johanna

Fin!!!!!

2010-06-11 @ 22:07:58
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Sabina

Tack så mycket Johanna! =)

2010-06-12 @ 05:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0