Holmen

Jag, Anton och Onny åkte hit till mamma i måndags.
Esa ska nog hämta oss i morgon förmiddag. Sen så jobbar han sitt sista pass innan semestern börjar. Egentligen så börjar den först på måndag, men han är ledig lördag och söndag. I helgen är det stadsfesten i Kramfors. Vi ska gå lite på dagarna och kika, men jag har ingen lust att släpa med mig Anton ut på kvällarna ...
Idag har lillebror skolavlutning. Fattar inte varför Sollefteå hade det veckan efter bland annat Kramfors. Lite synd att den inte hålls i kyrkan, då hade jag gärna gått. Dom har den i gymnastik salen och det är tydligen inte många anhöriga som kommer då för att titta (pinsamt för tonåringarna kanske ;-) Dom fick fint väder i alla fall.
Nu har jag avslutat min H&M beställning (det har till kommit grejer nästan varje dag- är ju såå lätt när man bara behöver klicka) Reslutatet: 2 tröjor, 2 t shirts och 2 shorts till Anton. 6 linnen, 2 klänningar, 1 topp, 2 tröjor och två par armband till mig. Ja det blev ju en del men inget av plaggen utom mina tröjor har gått på över 80 spänn - köpt resten på rean! Fynd enligt mig. Första paketet kommer i början av juli och nästa i mitten av juli. Det säger väl sig själv vad min första lön kommer att gå till, men sen så ska jag vara lite rädd om pengarna (försöka i alla fall) KUL med nya kläder i alla fall =)
Och Esas överraskning var förresten ett par McKinley byxor, såna där som är lite kortare typ chinos modell eller vad dom nu kallas. Skitsnygga, och det fanns olika färger och han tog svart. Esa är jävligt het i svart! Me like.
Nu kommer lite kort härifrån ...


Anton tittar på morfars traktor ...


Oj vad den är stor och Spännande för en liten kille!!


Vi fikar ute i solen (med jackorna på - svensk sommar ni vet ;-)


Älskar dig min lilla fillidutt ♥


Min lilla lintott ♥


Slående vacker utsikt från mormor & morfars trädgård utöver älven ...


Anton & hans hund ...


Onny reste ragg och spårade upp något djur ... Vet inte vad det var ...


Älven igår kväll ...


Världens finaste ...


Bustroll ...


Blue is the colour ...


Våra gamla goa katter: Mina och Sune ♥

Holmen kallas vårt hus ... Om någon undrade över rubriken alltså ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0