Haft en bra solig förmiddag och en mindre bra eftermiddag ... Och en lugn kväll!

I förmiddags medan Anton (och Esa) sov så garnerade jag mig med kokkos olja, fixade ordning en kopp cappuccino, drog på mig solbrillorna och satte mig ute på balkongen i hela 45 (!!!) minuter - jag slog mitt eget rekord i att sola ute, i vanliga fall orkar jag sitta en kvart om ens det ... Otroligt skönt och avslappnande, men ska fuska hela helgen med solarium. För att komma upp i den färgen jag vill ha genom att sola ute under tre dagar - det fixar inte jag! Dessutom så skulle det tydligen regna någon dag i helgen enligt yr.no.
Och i eftermiddags fick jag skämma ögonen ur mig ... Inte kul någonstans. Men nu har vi tagit ett beslut som känns lite trist men ändå ett som blir bäst. Har man inte tid eller plats då har man inte tid eller plats. Så är det bara. Och man är ju jävligt egoistisk om man har kvar något "bara för att ha", eller för att det är jobbigt att göra på något annat vis. Men det kommer att ordna sig till bästa det här, oavsett hur det än blir ♥
Har införskaffat mina nödvändiga små grejs inför resan nudå såsom: lite smink artiklar, ansiktsmasker, nagellack, våtservetter att ha i bilen, dusch grejer ... Ja typ sånt. Små men nödvändiga saker!
Lördag och söndag kommer att ägnas åt städning, packning och tvätt. Eventuellt att grilla också ...
I morgon ska vi grilla på Rotsidan. Där vi även förlovade oss. Och den 20:e den här månaden var det exakt 2 år sen vi förlovade oss - men det glömde vi helt bort ... Jaja, i november har vi varit tillsammans i 4 år och det missar vi förhoppningsvis inte att uppmärksamma. Och när vi har gift oss (nästa projekt) kommer vi säkert att komma ihåg bröllopsdagen ;-) ... Förhoppningsvis ...


Åk någon gång ... Jag blir ju rastlös av att du ska stanna och knäppa kort hela tiden Fattar du väl ?!


Det finns massor att titta på om man kollar upp !!


Min lilla tröttfis ♥


Mmmm ... Vad det är härligt att leva =)


Nu såg jag något spännande ... Flytta på dig mamma ...

Nu finns förresten min älskade Dr Pepper i 1,5 L flaskor här i Kramfors med *GLAD* Fast det kanske jag inte borde vara ... Risk för missbruk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0