Allt i allo fredagen och jobb i morgon ...

Något jag måste köpa när jag får lön är massor av låga skor och sandaler. Och fotlänk (ar) i silver och lite nya halsband.
I morgon kliver jag på mitt första arbetspass. 8.30 - 21.30. OCH NEJ: det är absolut inte så jobbigt som det låter! Visst, det är hela dagen men det är så lugnt och trivsamt att jobba där så det är ingen fara. Och det är sällan vi slutar 21.30 ... Oftast så får man gå tidigare. En del skämtar om att man får lite ledigt av att gå dit - och har man hemmet fullt av barn eller något annat som det är full rulle på - ja då är det lugnt och skönt att gå dit.
Jag kommer att sakna Anton som fan, men kul för Esa att få vara själv med honom. Dom ska åka upp och grilla med J. Far och son kvalitets tid.
Idag har jag bakat chokladbollar, små städat hela dagen och håller på med middagen. Jag har planerat chips, dipp, dricka, film och hångel för kvällen - vet inte vad Esa har planerat men han tackar säkert inte nej till att delta i min planering. Ska eventuellt ner och sola tillsammans med Sara sen också. Och nej - vi låser inte in oss i ett solarium och solar skavfötters eller sitter i det varma lilla rummet och väntar på varandra (!) - Tydligen vanligt (ser det titt som tätt) bland yngre tjejer 13 - 15 års åldern. Jag är 23, för mig är dom yngre. Och spara pengar? Då skulle jag ju hellre vänta tills jag hade råd. Själv fattar jag inte nöjet med att sola två i samma solarium eller sitta och vänta på varandra i samma rum (?!) En del av njutningen är ju faktiskt att ligga där själv och bara vara just det, själv. Och pallar man verkligen inte sitta utanför och vänta på sin kompis? Ja ja ...




Jag och min nummer 1 ♥


Haha mamma är jätte rolig =)




Älskar dig mest CHARMTROLL




Tycker att en del liggande kort blir bättre än om man roterar på dom ...

Kommentarer
Postat av: yasminef

fina bilder :) och ser ut som en jätte fin klänning du har på dig! <3 ses snart

2010-06-04 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0