Haft en underbar morgon med min son och första arbetshelgen avklarad !!!!

Min första arbetshelg har gått hur bra som helst  och nu är den avklarad. Jobbar nästa gång på fredag och sen är jag ju ledig fram tills juli.
Igår kväll när jag kom hem så hade Esa fixat iskaffe, gotta och bakat rabarberpaj (och gjort rabarberkräm) Så himla fint ♥ Grabbarna hade haft en bra helg. Mysigt att vara själva utan mamma. Men tror ändå att Anton hade saknat mig lite i alla fall (fast han är pappas pojke!) Jag fick en stor kram av honom när vi möttes igår kväll - dom hade gått Flogsta runt och vi möttes när jag slutade. När vi höll på byta om till pyjamas på honom så fick jag 4 kramar och han skrattade och for omkring i sängen som en liten tokfrans och var bara jätteglad.



Nu i morse så var det pappsens tur att få sovmorgon. Jag, Anton och Onny tog en skön morgon promenad.
Jag har duschat Onny också nu på morgonen, men till skillnad från mig som blir på bra humör av en dusch så blir gumman lite sur (och skinande ren)
Nu är det inte länge kvar tills vi åker till Finland! Längtar. Och Esa längtar mest förstås - det blir hans första familjesemester och det blir roligt för Anton att få träffa farmor och faster! Hoppas att faster låter bli att äta upp honom bara - risken är stoooor eftersom han är ett sånt charmtroll!!


Ta det som en pik - nu är jag less på att bli fotad mamma ...



Kommentarer
Postat av: maggan

Du gör det helbra Sabina,med både familj o jobb o ditt underbara sätt.Ha nu en härlig resa o vistelse i Suomi.Det är fint där!

2010-06-07 @ 15:05:29
Postat av: Sabina

Tack!! Ja längtar tills vi åker, inte länge kvar nu ... Kram

2010-06-07 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0