En dag kvar tills världens bästa syster kommer hit ...

Igår så var Esa och Anton på Öppna förskolan en stund, och då passade jag på att städa köket.
Det kom till två linnen till mig och två t shirts till Anton på min klädbeställning (satt och kikade igen när Esa var och fiskade) Finns väl få saker som är så underhållande som att beställa saker när man är lite uttråkad ;-)
Det blev ingen fisk för Esas del. Men jag hade i alla fall tänt ljus och fixat varma mackor och laddat med massor av kramar tills han kom hem.
I morse så låg Anton i sin säng och jag frågade efter "gosen". Då sträcker han ut en hand genom spjälarna och säger "mmmm" när jag tar den precis som han brukar göra när han ger kramar. Hur gulligt som helst - och det är väl sånt som gör att jag orkar slå upp ögonen kring 6 snåret och fortfarande vara på BRA humör!!

MITT ALLT ♥

Det blir inte mycket tid tillsammans den här veckan för min och Esas del. Men i morgon kommer världens bästa syseryster och Esa ska ta ett extra jourpass (trodde ju att han skulle jobba natt i morgon men han var ledig - fast nu jobbar han ju ändå men det blir bara bra så får jag och syrran vara själva)
Både jag och Esa jobbar ju dagtid på fredag 7.30 - 15.30 för min del, och då var Yasmine turligt nog ledig så hon ville mer än gärna komma hit och vara barnvakt. Förstås!
Nästa vecka ska jag nog åka till mamma ett par dagar, vill ju passa på att umgås så mycket som möjligt med Yasmine innan vi åker till Finland. Och på väg tillbaka så följer ju Esas syster med också. Kul! Det här blir tredje året i rad vi träffar dom, en sommar tradition har etablerats. Fast vore kul att kunna träffas oftare, speciellt för att Anton ska få lära känna sin snälla faster (som förresten köpt en röd trehjuling till honom)


Lekte lite med olika effekter ... Och jag brukar känna mig äldre än vad jag är ... Fast kanske inte såhär mycket äldre ;-)



Kommentarer
Postat av: maggan

Du är fin,Sabina!

2010-06-09 @ 10:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0