3 pass kvar sen ... SEMESTER !!!

Älsklingen har tre pass kvar och sen så har han SEMESTER !!! Wohoo!! Vad vi ska rå om varandra, åka på kuliga saker, äta gott, och ja ... bara avnjuta hans semester maximalt på alla sätt och vis. Har en liten överraskning åt honom i morgon också. Jag är ju mycket för överraskningar. Svårt för Esa att bräda mig på den punkten, även om han är gulligast han med. Jag tycker att det är 100 gånger roligare att ge än att få.
Jag har dammsugit och skurat golv. Marika och Nikko var här en sväng. Och just nu så har jag mejlat över lite bilder till min kusin som ska fixa min blogg design lite. Tack för det gumman! Hon får fria tyglar. Tycker bara att det är svårt att välja kort bland alla tusentals (jo det är sant) kort som vi har ... Aja, har plockat ihop några stycken nu i alla fall.
Jag är ganska lost vad gäller datorer. Eller ja, sånt som inte heter Facebook eller Mina Foton har jag ingen större koll på ^^


Nikko och Anton


Nikko ska ge Anton en puss. Sötnosarna !!!


Mammas gobit ♥

Anton brummar när han hör en bil utanför, eller när man säger "bil". Han älskar att bläddra i tidningar där det finns bilder på fordon i, och han har turen att få se grävmaskiner och traktorer nästan varenda gång vi är ute eftersom dom håller på att bygga och gräva och gud vet vad en bit ifrån oss.
Ja, det ligger nog i generna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0