Ett litet inlägg innan jobbet väntar ...

Mascaran är slut ... Det kanske är därför livet känns så eländigt ... Haha ;-)
Jag sov förmiddag med hjärtat, och det var riktigt välbehövligt. När vi klev upp så kom jag på att jag inte ätit någon frukost (glömde!!!) så då käkade jag mackor med Esas goda röra på samtidigt som lilleman åt lunch. Kanske var därför jag kände mig så energilös ... Sen tog vi en promenix med Onny gumman och dom små regnstänken kom några minuter innan vi kom hem igen. Knepigt väder. Man vet inte riktigt hur man ska klä sig - men A och O för mig är att klä mig lite i alla fall. Behövs inte mycket förrän förrän jag blir sjöblöt i svett. Tack och lov så stinker jag inte och får inga fläckar på kläderna, tror mest att jag själv känner av det "inifrån". Beställde bland annat en vid randig topp som är super skön såna här dagar.
Jag jobbar några timmar ikväll. Är evigt tacksam för dom som bytt pass med mig så att jag slipper ta bort något pass helt ♥

Våran Gladaste familjemedlem! Smittar på oss föräldrar också som tur är vissa gånger (mornar tex) ♥


Jag heter Anton och jag tar verkligen vara på livet utan att slösa bort det på att vara på dåligt humör ;-)


Anton lurifax =)

Nu ska jag fixa middagen innan Esa kommer hem - panerad torskfile, fiberrikt potatismos, broccoli och hollandaisesås.
Börjar jobba 16.30 ... Så nu känns det lite brådis! Och jooo jag skulle hellre hänga i Sollefteå idag på Laxfestivalen, men inte hela kvällen eftersom folk har en stooor tendens att bli dyngfulla - både tonåringar OCH vuxna. Jävligt äckligt. Vuxna över 30 som raglar omkring liksom ... Men jag skulle INTE ta med mig Anton ut en sån här kväll ... Barn och hundar hör inte hemma bland folk som inte klarar av att dricka som folk men inte har insett det ännu ...
Tycker förresten bara att det är rätt åt dom som ligger och spyr och mår piss dagen efter, hur svårt ska det vara egentligen ??? Då man får samma reslutat av att dricka år ut och år in ... Tsss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0